fredag 9 januari 2009

Fredag.

Yes, då vare nytt år. Har varit det i över en vecka, jag vet, men iallafall. Hade nyårsfest hemma. Det var mäkta trevligt även fast det kanske kom lite för mycket random folk på slutet. Har inte så höga förväntningar över det nya året. Blir bäst så för annars blir man bara besviken. Längtar till våren dock, för den är alltid underbar. Får hoppas att den blir med brudarna som förra året annars blir det inte lika roligt. Vattenpipa i parken i vår, aight?
Ska väl inte göra något specielt i helgen. Måste åka till jobbet halv nio på morgonen både imorgon och på söndag. Orka vara bakis på jobbet. Får ta igen det nästa helg eller nåt.
Har varit sjuk hur länge som helst. Nu är det bara en förjävlig hosta kvar som vägrar försvinna. Så har inte varit i skolan denna vecka, första skoldagen blir på måndag för mig. Saknar Hanna boo och Amanda.
Saknar förövrigt Linda jättemycket också, men snart kommer den jäveln hem och då blire o ta igen förlorad tid. Precis som med Sara, har du kommit hem från Finland än? Kommer tillbaka från LA och åker direkt till Finland, vad är det för jävla stil? Haha.
Imorgon åker Johanna tillbaka till sitt nya hem. I London, kul. Inte. Har varit trevligt att ha henne hemma ett tag iallafall. Men precis som hon säger, vem ska jag nu mobba, hahaha.
Nu hade jag iallafall tänkt ta ett bad sen kanske städa mitt rum. Eller rensa min garderob vilket inte blev gjort sist. Ja Nadja, du kan få kläderna jag inte vill ha. Gulleplutt, haha.
Over and out.


Slänger in en bild från i somras i brist på annat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yaay! hahaha ;D

Anonym sa...

JEEEEENNNYYYYYY jag är hemmmmaaaaaaa.......å vad är det för stil då, att du ska börja skolan imorrn när jag är hemma för första dan =( pöss

ses snart, lova ;)