onsdag 15 april 2009

Onsdag.

Första skoldagen igår efter påsklovet. Sicken pärs! Var redo att gå hem efter elva men Hanna övertygade mig att stanna kvar vilket jag är tacksam över. Kan inte skolka mer nu, måste få det sista studiebidraget innan sommaren för sen får jag ju inga pengar förrän i, september?
Lovet har varit chill. Har inte gjort något speciellt direkt, förutom att jag var på middag hos min storebror Robert. Hans fru, hennes föräldrar, min pappa, min faster, min andra bror plus alla mina syskonbarn var där. Så det var fullt hus, mäkta trevligt.
Bara åtta veckor kvar till sommarlovet och jag längtar som aldrig förr. Att slippa vara i skolan i ett par veckor känns overkligt lockande. Jag vill nu! Ge mig sommarkvällar.
Over and out.

På tal som sommarkvällar passar jag på
att slänga in två nostalgibilder från i somras.



Jag på en osynlig moped




Alison Nadja och jag leker mongos

1 kommentar:

Anonym sa...

" jag på en osynlig mopped " HAHAHA