söndag 29 januari 2012

Söndag.

Händelserik helg må jag säga. Min bebis fyllde 20 i fredags vilket firades med Champagnebrunch, middag och utgång. Senare efterfest med Emil hos Calle med C. (Min mamma var guld som köpte bakispizza till mig dagen efter, puss!)
I lördags var jag på teater med Nadja, Olof Palme. Ganska händelselös men bra på sitt sätt ändå. Efter det blev det spontan filmkväll hos mig med Fille. Minns inte namnet på filmen, men fyfaaaan vad läskig den var. Ett under att jag faktiskt kunde sova inatt.
Idag är det som vanligt tvättdag och söndagar i allmänhet brukar vara ganska ointressanta för min del. Blir kanske Hemsökta Hus med Billy ikväll, just like the old times. Förstår inte varför jag utsätter mig för sådant som skräckfilmer och spökprogram. Kommer få en hjärtinfarkt eller blödande magsår av skiten. Inte bra för varken kropp eller själ, men än dock; vad roligt det är haha!
Over and out.


"I've seen you, I know you
but I don't know how to connect
So I disconnect
I need you, you want me,
but I don't know how to connect
So I disconnect
I disconnect..."

2 kommentarer:

Fille sa...

Jenny jag kan bara säga att i morse nån gång 05:30 sprang jag mellan de upplysta rummen till och från köket ned för trappan och till hallen när jag hämtade matlådan. Kände mig sjukt iakttagen. Så du är inte ensam... Fan måste kolla på lite barnprogram i ren terapi.

Jenny sa...

Haha gulle <3