tisdag 3 juli 2012

Tisdag.

Jag tror iallafall att det är tisdag. Svårt att holla koll på dagarna under semestern. För jag har faktiskt semester, hör och häpna. Hela två veckor. Halva semestern kvar nu bara, but still.
Igår var jag Nadja och Linda i Vitan och drack öl. Det var fint. När jag kom hem träffade jag Sille för en cigg, nästan ännu finare eftersom att jag träffar honom ca en gång i halvåret.
Separationsångesten som vanligtvis följs av en dag med umgänge lindrade jag med ett par glas rom. Själv. Jag skämdes lite, men skammen gick över i och med berusningen.

Apropå separationsångest är jag jävligt sällskapssjuk, så om någon mot all förmodan skulle vara ledig ikväll och villig att ses så vet ni vem ni ska ringa! Mig alltså, för att slippa förvirring.
Så, desperata Jenny checkar ut för idag och slänger upp en bra låt (:
Over and out.

Inga kommentarer: