måndag 6 oktober 2008

Måndag.

Kom nyss hem från parken. Rökte vattenpipa ett tag med Alison, Signe, Nadja, Billy, Elinor och hennes lillebror. Chillepill trots kylan.
Hade matteprov idag. Vet inte hur det gick, kändes mest som att jag satt och chansade. Uträkningarna var ju meter långa bara för att jag satt och krånglade till allt hela tiden och inte orkade skriva om. Hoppas på ett G åtminstonde.
Som sagt, Sam- prov imorrn och jag har inte ens pluggat. Shame on me. Får väl göra det inatt, som vanligt.
Städade iallafall mitt rum igår och rensade lite i garderoben. Kändes bra att äntligen kunna gå in där utan att behöva klättra sig över klädberg, väskor, en extrasäng m.m. Kunde tillochmed sova i min egen säng. Har ju sovit på soffan ett tag för att det har legat en massa grejer i sängen som lata jag inte har orkat plocka undan.
Imorgon fyller Hanna år. Grattis i förskott vännen <3
Over and out.

Inga kommentarer: