söndag 5 oktober 2008

Söndag.

Igår började hos mig med Linda. Kanelbullar, kaffe och färga mitt hår. Jag impulsköpte blond färg för att få en lite ljusare färg på håret.. INGEN SKILLNAD. Kort sagt, bortkastade pengar. När jag väl förlorade min färga-håret-oskuld så blir det inte ens någon skillnad.
På kvällen mötte jag iallafall Billy. Vi gick hem till honom. Macka, ännu mer kaffe och skräckfilmen Silent Hill. Efter det var det förkrök hos Emil, och sen åkte alla till en fest i Stuvsta. Vi kom tillbaka hem till Billy vid 4.00 någon gång kanske.
Idag lekte jag och Linda runt i stan. Hon köpte ett par byxor, en BH och en tröja. Jag bara åt. Mat mat mat. Lilla tjockis.
Har egentligen dans ikväll som jag verkligen vill gå på, men vet inte om jag kan. Har matteprov imorrn, och eftersom att duktiga lilla jag är så bra på att skjuta upp allt till sista sekund, så har jag hur mycket som helst att lära mig tills imorgon. Får se hur det blir. Känns ändå som att jag borde fokusera på matten ikväll. Endast. Har Sam -prov på tisdag också. Blir galen av att allt ska hända på samma gång. Hej, kom och hjälp mig.
Nej nu tänker jag fan ta tag i det här. Kaffe, matte, kaffe, matte, kaffe, matte. Så löser sig nog allt tillslut.
Over and out.

Inga kommentarer: