onsdag 12 november 2008

Onsdag.

Imorgon är jag ledig från skolan. Eller egentligen inte, men mamma sjukanmäler mig den lilla snällisen. Och nej, det är inte för att jag inte orkar gå dit, utanför att jag ska slippa åka fram och tillbaka när jag ska till läkaren vid tolv imorgon bitti. Skönt ska det bli att sova en liten stund längre iallafall. Synd bara att dom har börjat sända Våra bästa år klockan 07.00 nu. Vem orkar kolla på tv den tiden? Inte jag iallafall.
Äntligen klar med allt stress från skolan för denna vecka. Tror det gick helt okey på matteprovet, och nu är jag dessutom klar med svenskan vilket är mäkta skönt. Som Hanna sa: "man känner sig så nöjd när man har pluggat". Så sant, så sant.
Känner att det börjar bli dags att träna upp sig lite inför beach'09, haha! Det kommer ju absolut inte hända ett skit, men man kan ju alltid ha mål att sträva efter. Och så blir det piercing nästa lön!
Vill ha sommar igen.
Over and out.



Jag och Linda, Arvika08

Inga kommentarer: