söndag 2 november 2008

Söndag.

Har blivit rätt dålig på att skriva här i bloggen men är så mycket nu för tiden.
Min bebo Billy råkade ut för en liten olycka igår natt. Stackarn blev påkörd av en bil inne i stan så han hade spenderat natten på akuten. Hälsade på den lilla mörbultade killen idag. No good, han hade ont. Hälsar på direkt efter skolan imorgon igen. Krya på dig vännen.
Nog om det, var för övrigt på Halloweenfest hos Emil i fredags. Det var faktiskt mäkta roligt. Jag var utklädd till Tandfeén, med vingar och trollspö och hela baletten.
Imorgon börjar skolan igen. Ser fram emot att träffa alla men inte att återgå till allt pluggande. Måste plugga hela veckan eftersom att jag har omprov i Samhälle på torsdag. Vet inte än vilken lektion jag missar. Säkert dans, min vanliga otur.
Nu ska jag umgås lite med systeryster som har sovit på vår soffa sen i onsdags. Hon åker till England imorgon och vet inte när hon kommer igen. Har jag tur så är hon i Europa runt Julafton, vilket betyder att hon kommer hem och hälsar på. Håller tummarna.
Gick förresten bra att jobba i torsdags. Ser fram emot lönen. Några kronor rikare.
Over and out.



Jag som Tandfeén.

Inga kommentarer: