söndag 9 november 2008

Söndag.

Kom hem från dansen för cirka en halvtimma sedan. Fyfan vad jag älskar att dansa. Tänker på det ibland, och undrar varför jag överhuvudtaget tog en paus från dansandet i våras. Dans är verkligen det som får mig att må bra igen, vad som än händer runtomkring. Måste ta fler klasser nästa termin.
Helgen har iallafall varit rätt chill. I fredags var det svull och film hos mig med Linda och igår krök hos Jibe. Den kvällen slutade kanske inte på bästa sätt, men men.. Man kan inte få allt, right?
Måste renskriva svenskauppsatsen Staden tills på tisdag, plus att jag har matteprov på onsdag. Vet inte hur jag ska hinna allt, men det löser sig. Fick VG+ på Engelskauppsatsen och VG på Kultur- och idé historia- provet iallafall, så det känns bra.
Nu= kaffe + TV.
Over and out.

I made a move
I thought was right
I had a chance
To stop the fight
But I looked away
And to the side
Cause I'm far away
From everyting we knew
But all I see
Reminds me so 'bout you
Face to face
I'm a hopeless case

Inga kommentarer: