lördag 20 december 2008

Lördag.

Skriver ett inlägg för Saras skull. <3
Skönt med jullov, fan vad jag ska äta under julen. Taggad som få, haha. Har väl inte hänt så mycket sedan förra inlägget, förutom att det var tjejkväll hos Emma förra helgen. Alla brudar samlade igen vilket var guld värt. Så sjukt roligt att allt var som vanligt också. Slutade med efterfest hos nån snubbe.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll mer än att jag ska vara med Billy. Blir antagligen fest. Brukar sluta så.
Blev en julklapp till mig själv för två veckor sedan. Se bilden nedan.
Over and out.
Shhh, mamma vet fortfarande ingenting.



1 kommentar:

Anonym sa...

TACK för uppdateringen!!! ååå så härligt med jullov, när jag tänker efter så har ju jag också det nu =) å det är jäääävligt kallt här, inte som i Sverige såklart för på dagarna kan man gå i linne men på kvällarna är det FREEEZIN'. Jag vill vara hemma i Norden i jul, kommer ju inte få någon stämning här, e lite sorgligt =( Men men...Jenny nu får du se till att festa järnet detta år för när jag kommer hem nästa år ska DU LEKA MED MIG!!!! Å därmed basta =) Våra familjer verkar ha tappat kontakten för att jag har bott här, och det accepteras inte, nu blir det ändring på det, familjemiddag varje söndag hihi!

Jenny, jag gillar inte att du har såna där hemligheter för mamma =/

Pussar och kramar,ses pretty soon...hälsa mamma från mig iaf =)