söndag 21 december 2008

Söndag, igen.

Blir tvungen att slänga in en lista eftersom att typ alla andra har gjort det.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag sätter inte nyårslöften, dom bryts ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är jag väldigt tacksam över.
5.Vilka länder besökte du?
Hälsade på syster i Los Angeles i vintras/våras. Annars har jag bara varit i Sverige.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja, alla brudar samlade på balkongen som vanligt.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Åh, håller med Nadja, sista tiden i skolan. Avslutningsmiddagen, skolavslutningen och kröket med alla på kvällen efter avslutningen.
8. Vad var din största framgång 2008?
Släppa in någon på livet.
9. Största misstaget?
Att jag nästan tappat min självrespekt totalt. Som brudarna säger: Vad har hänt Jenny, du brukade ju inte ta skit av nån. Orkar inte slåss längre.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte vad jag kan minnas.
11. Bästa köpet?
Vet inte riktigt. Vill säga piercingen men den varade ju bara i två veckor så det var en riktig fail, haha.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dumma saker, men trevliga för stunden.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut, har varit mycket att vara glad över i år.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Tack för kaffet, HAHA!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det är svårt att säga, har inte varit ledsen i ett helt år eller glad varje minut i ett helt år heller. Som till exempel var det roligt att alla kom varandra mycket närmare i klassen i slutet av nian (glad), samtidigt som det var svårt att skiljas åt sedan (ledsen). Sen hamnade man i en fin klass med nya fina människor och då var man glad igen. Det går liksom uppochner hela tiden.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Dansat och umgåts ännu mer med gamla vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte.
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen hemma hos mig och mamma. Äter, spelar spel och umgås.
19. Blev du kär i år?
Ja.
20. Favoritprogram på TV?
Jag kollar typ aldrig på tv, men Våra bästa år är en solklar favorit.
21. Bästa boken du läste i år?
Hm, vet inte riktigt. Odjuret får det nog bli.
22. Största musikaliska upptäckten?
Sången och musiken i skolkorridorerna.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja det fick jag faktiskt! Backyard Babies DVD av systeryster.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag brukar inte önska mig så mycket.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Först med brudarna i solen i parken, sen med Billy, Tobbe och Linda hemma hos Tobbe.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Haha, mjukisar som vanligt.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, mat och Pilly.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Samma som alltid, Andreas Dregen Svensson.
31. Vem saknade du?
Moshiri.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Många, bland annat några i klassen.

1 kommentar:

Anonym sa...

SWEETO....snart kommer jag och stööööör ;) Watch out =) här regnar det, bläää!!! Vill komma heeeem till juuuul =(

puss