torsdag 4 december 2008

Torsdag.

Länge länge länge sedan jag bloggade nu. Har varit sjuk, plus att det är så mycket i skolan just nu. Svenskauppgift som ska vara inlämnad imorgon (inte i närheten av att vara klar), Kultur- och idéhistoria-prov imorgon, Sam-redovisning på tisdag, och matteprov på onsdag. Fullt upp! Har även dansuppvisning hela denna helg. Får se om jag hinner med allt. Förhoppningsvis ska jag klara av det.
Saknar Moshiri, kom hem, nu har du varit borta för länge! Men jag ska inte klaga, nu är åtminstnde en syster i Sverige. Johanna är hemma tills på lördag då hon åker tillbaka till England. Sen kommer hon hem över jul igen, mucho glad över det :)
Nu ska jag väl fortsätta med skolarbete.. Tråk, men måste.
Kanske blir en liten för tidig julklapp till mig själv någon gång nästa vecka, mohaha. Får se.
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig också, jättemycket =)Min enda lillasyster ju. Tänk att jag fått vara med och se dig växa upp från ett endagarsknyte till en 16-åring. LYX!!! Då inser jag även hur gammal jag själv är, usch! Men boka in julfirande i januari med din andra familj =) För vet du vad? Snart är jag hemma för gott, och stör dig när du vill sova, haha "I'm talking about the man in the mirror, I'm asking him to change his ways..." haha, minns du? hysteriskt kul!!! Lycka till på dansen, mamma berättade att hon skulle komma och titta på dig ;)

Pussar och kramar från LA.

Anonym sa...

BLOGGA BLOGGA BLOGGA.....